Λ.Κηφισίας 207, Μαρούσι τηλ. 2106144430 email unioncer@gmail.com

Translate

ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ

ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΟΥ FRANS GREGOOR ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙΤΕ ΤΟ BLOG ΚΑΙ ΤΟ FACEBOOK ΤΗΣ  ΠΕΚΑ. 
ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.




ΔΟΧΕΙΑ ΠΟΡΣΕΛΑΝΗΣ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΣΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΓΥΡΙΣΜΕΝΟ ΤΡΟΧΟ
FRANS GREGOORΒΕΛΓΙΟ

ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 09 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ,ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΜΕ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΟ ΤΟ ΒΕΛΓΟ ΚΕΡΑΜΙΣΤΑ FRANS GREGOOR.
ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΕΝΑ ΨΗΛΟ ΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΑΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ  – ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΝΟΗΣΗΣ.
ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΑΝΕΒΑΣΕ ΕΝΑΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΠΤΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΟΡΙΑΚΑ  ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑΣ.

ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΦΡΕΣΚΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΧΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΠΟΔΟΓΥΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΤΟΥ ΝΑ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΕΝΑ ΜΙΣΗ ΜΕΤΡΟ.
ΤΡΑΒΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕ ΝΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕΙ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥ ΜΟΡΦΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ  ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΨΗΛΟ ΔΟΧΕΙΟ ΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ .
ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΑ ΦΛΟΓΙΣΤΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΕΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΤΗ ΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΨΕΚΑΖΕ ΤΟΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟ ΜΕ ΜΕΙΓΜΑ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ. Η ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΗΤΑΝ  LIMOGES PORCELAIN ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ.

Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΝΟΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΨΗΛΑ ΔΟΧΕΙΑ ΠΟΡΣΕΛΑΝΗΣ ΜΕ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ ΛΕΠΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ
ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΨΗΝΕΙ ΜΕ  ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΝΑΓΩΓΙΚΟ ΨΗΣΙΜΟ– ΠΕΡΙΠΟΥ 4 ΩΡΕΣ, ΣΕ ΚΑΜΙΝΙ ΓΚΑΖΙΟΥ ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ 1300 – 1330ο C.
Η ΥΨΗΛΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΥΑΛΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ– ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΨΗΣΙΜΟ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ ΛΕΠΤΑ ΤΟΙΧΩΜΑΤΑ ΝΑ ΛΥΓΙΣΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ.ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΙΣ ΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΣΥΜΠΟΣΙΑ, MEETINGS ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΑΝΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.


ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ
ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΕΡΑΜΙΣΤΩΝ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΩΝ
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΚΑΣΗΣ

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ (ΤΕΛΗ), 2014
ΤΕΤΑΡΤΕΣ 16.οο – 21.00
 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ 

















ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΙΣΗΓΗΤΗ
ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΚΑΣΗΣ

Εκδότης /αρχισυντάκτης
Kerameiki Techni: International Ceramic Art Review (1987 – 2004)
Διεθνές 4 μηνιαίο περιοδικό κεραμικής, γλώσσα αγγλική, εκδόθηκαν 48 τεύχη, κυκλοφορία σε 98 χώρες

clay in art international – yearbook ( 2005- 2008)
Διεθνές ετήσιο λεύκωμα - γλωσσά αγγλική, κυκλοφόρησαν τρεις τόμοι 05/06, 06/07, 07/08

Καλλιτέχνης με συμμετοχές σε διεθνείς διοργανώσεις και βραβεία σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς Έργα του ανήκουν σε συλλογές Μουσείων διαφόρων χωρών και ιδιωτικές συλλογές

Πρόεδρος της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρίας clayart international η όποια τον Αύγουστο του 2002 διοργάνωσε στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ακαδημίας Κεραμικής – project στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας (2000 – 2004). Διάρκεια συνεδρίου 9 ήμερες, συμμετείχαν 580 άτομα από 52 χώρες

Διοργανωτής εκθέσεων, συνεδρίων, συμποσίων, σεμιναρίων, διαλέξεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Εισηγητής σε συνέδρια και διαλέξεις για τη σύγχρονη τέχνη του πηλού σε διάφορες χώρες καθώς και στην Ελλάδα επίσης εισηγητής σε σεμινάρια τεχνολογικού χαρακτήρα στην Ελλάδα και το εξωτερικό
Κριτής σε Διεθνείς επιτροπές επιλογής η/και βράβευσης Διεθνών Διαγωνισμών κεραμικής

Διδάσκει την τέχνη του πηλού στο open studio που ίδρυσε το 1987.Μέχρι σήμερα έχουν μαθητεύσει περισσότερα από 300 άτομα. Για τους περισσότερους η περίοδος μαθητείας στο studio αποτέλεσε ουσιαστικά τη μονή εξειδικευμένη σπουδή κεραμικής. Μεταξύ των μαθητών αρκετοί από τους μετέπειτα πιο αναγνωρισμένους επαγγελματίες κεραμίστες της νεώτερης γενιάς στη χώρα μας.

Μέλος Διεθνούς Ακαδημίας Κεραμικής (με έδρα στη Γενεύη)
Ένωσης Εκδοτών Διεθνών Εντύπων και μέσων ενημέρωσης για την κεραμική τέχνη (ιδρυτικό μέλος)
Καλλιτεχνικού Επιμελητήριου Ελλάδας




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 



ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΚΑΣΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ – ΙΟΥΝΙΟΣ, 2014
ΧΩΡΟΣ: ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΩΝ – ΜΑΡΟΥΣΙ, ΚΗΦΙΣΙΑΣ 207 – 210 6144430
ΚΑΘΕ ΤΕΤΑΡΤΗ 16.οο – 21.οο


ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΙΚΕΣ, ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ, ART FAIRS, ΣΥΜΠΟΣΙΑ

-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ
-ΝΕΟΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΕΡΧΟΜΕΝΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΑΠ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
-ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΟΥΣΕΙΑ, ΓΚΑΛΕΡΙ
-ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΕΡΑΜΙΚΟ DESIGN – ΦΟΡΜΑ, ΓΡΑΜΜΗ, ΧΡΩΜΑ
-ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΚΕΡΑΜΙΚΗ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ

ΟΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΘΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΠΤΙΚΟ-ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ, VIDEO ΚΑΙ ΦΙΛΜ Η ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ONLINE ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ INTERNET.


ΤΕΧΝΙΚΕΣ

ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΗ ΠΑΣΤΑ, ΜΑΥΡΟ/ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,
ΕΤΡΟΥΣΚΙΚΟ ΜΠΟΥΚΕΡΟ, ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ RAKU, ΑΡΑΒΙΚΑ ΛΟΥΣΤΡΑ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΗΛΟ
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΟ – ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕ ΦΥΛΛΑ ΠΗΛΟΥ
ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΓΥΨΟΥ, ΠΑΤΗΤΑ, ΧΥΤΑ
ΚΑΛΟΥΠΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΥΛΙΚΑ - ΞΥΛΟ, ΦΕΛΙΖΟΛ, ΠΛΑΣΤΙΚΟ, ΜΕΤΑΛΛΟ
ΜΕΙΚΤΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗΣ
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ - ΣΕ ΩΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΨΗΜΕΝΟ ΠΗΛΟ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑ - ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΑΛΙ, ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΨΗΜΕΝΟ ΓΥΑΛΩΜΑ – ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ, ΧΡΥΣΟΣ, ΠΛΑΤΙΝΑ
ΑΝΑΓΛΥΦΕΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕΙΣ
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΗΣΙΜΑΤΟΣ
RAKU, BLACK FIRE, PIT FIRE, ΛΟΥΣΤΡΑ, ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ ΣΕ ΑΝΑΓΩΓΗ, ΓΥΑΛΩΜΑΤΑ ΜΕ ΑΛΑΤΙ


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 

ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

Ο ΠΗΛΟΣ
ΓΕΝΕΣΗ ΤΟΥ ΠΗΛΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΕΙΣ ΠΗΛΟΙ
ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ - ΠΛΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ , ΣΥΝΟΧΗ, ΝΕΡΟ ΣΤΟΥΣ ΠΗΛΟΥΣ
ΕΙΔΗ ΠΗΛΩΝ – ΧΑΜΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ, STONEWARE , ΠΟΡΣΕΛΑΝΗ
ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΠΗΛΟΥ ΜΕ ΧΑΡΤΟΠΟΛΤΟ (PAPER CLAY) - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ


ΣΤΕΓΝΩΜΑ - ΨΗΣΙΜΟ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΑΔΙΑ


ΜΠΑΝΤΑΝΑΔΕΣ
ΜΠΑΝΤΑΝΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΩΠΟ, ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΨΗΜΕΝΟ ΠΗΛΟ
ΥΑΛΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΠΑΝΤΑΝΑΔΕΣ
TERRA SIGILLATA
ΜΠΑΝΤΑΝΟΓΥΑΛΑ

ΧΡΩΜΑ
ΧΡΩΣΤΙΚΑ ΟΞΕΙΔΙΑ
ΠΥΡΟΧΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΠΑΝΩ, ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΥΑΛΙ
ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΡΙΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
ΑΛΑΤΑ ΜΕΤΑΛΛΩΝ


ΓΥΑΛΩΜΑΤΑ (ΧΑΜΗΛΗΣ, ΜΕΣΗΣ, ΥΨΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ)
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΓΥΑΛΩΜΑΤΟΣ , ΠΥΡΙΤΙΟ, ΕΥΤΗΚΤΑ ΥΛΙΚΑ, ΥΑΛΟΠΟΙΗΤΕΣ, ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΤΕΣ
ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ, ΚΑΛΥΠΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΜΑΤ ΚΑΙ ΣΑΤΙΝΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
ΓΥΑΛΩΜΑΤΑ ΣΤΑΧΤΗΣ, SLIP GLAZES, ΠΑΤΙΝΕΣ, ΚΡΟΥΣΤΕΣ, ΑΝΑΓΛΥΦΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΩΜΟ ΠΗΛΟ (ΜΟΝΟΠΥΡΑ)
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΓΥΑΛΩΜΑΤΩΝ



ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ

ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΠΑΝΤΑΝΑΔΩΝ, ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΓΥΑΛΩΜΑΤΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ, ΜΕΣΗΣ ΚΑΙ ΥΨΗΛΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ.

ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΩΝ ΓΥΑΛΩΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΘΕΙ Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΕΘΟΔΟΣ SEGER Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟΜΕΤΡΙΑΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Ο ΜΕΣΟΣ ΚΕΡΑΜΙΣΤΑΣ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙ, ΚΑΙ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ, ΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΚΟΚΚΟΜΕΤΡΙΑ.

Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ, ΤΙΣ ΑΛΛΗΛΟ- ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ.




ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ



ΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
- ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ unioncer@gmail.com
- ΜΕΣΩ FAX 210 6144430
- ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ 207 (ΔΕΥΤΕΡΑ – ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9.οο – 15.οο)



ΕΠΙΘΕΤΟ ………………………………………….. ΟΝΟΜΑ ……………………………………..

ΤΗΛΕΦΩΝΟ…………………………………… E-MAIL ………………………………………….

ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ


ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ …………

ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΟΣ …………


ΣΧΟΛΗ ,ΤΜΗΜΑ, Η ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΠΟΥ ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ


……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..


………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………


ΕΧΕΤΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΑΣ …………



ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΣΑΝ ΒΟΗΘΟΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ …………


ΣΚΕΠΤΕΣΤΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ …………


ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΥΚΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ


Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ …………


ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ …………


Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ …………



ΑΙΤΗΣΗ


ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΑΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΕΡΑΜΙΚΗ ΤΕΧΝΗ


ΠΡΟΣΟΧΗ!!


ΓΙΑ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ Η ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΡΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ



3 σχόλια:

  1. Παρακολουθώ τα ανοιχτά επιμορφωτικά σεμινάρια από την αρχή και πιστεύω ότι αποτελούν μια ανεκτίμητη ευκαιρία για κάθε νέο κεραμίστα στην Αθήνα να εμβαθύνει τις γνώσεις του, όχι μόνο επειδή σπανίζουν οι ευκαιρίες για μάθηση ακαδημαϊκού επιπέδου αλλά και γιατί αυτή καθεαυτή η δομή και το περιεχόμενο των σεμιναρίων είναι πολύ συνεκτικά και ουσιώδη. Πιστεύω ότι θα δώσουν πολύτιμη ώθηση στη νέα γενιά αυτής της τέχνης. Ελένη Θεοδώρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με τα ανοιχτά επιμορφωτικά σεμινάρια αναδεικνύεται η ανάγκη για συχνότερη οργάνωση παρόμοιων κινήσεων που καλό είναι να καθιερωθούν. Στον τόπο που η κεραμική άνθισε και αποτέλεσε σημείο αναφοράς στους αιώνες, η έλλειψη ενός θεσμού για την διδασκαλία της πρέπει να επισημαίνεται διαρκώς. Πολύ καλή η οργάνωση των σεμιναρίων και στις τρείς ενότητες, τεχνολογία, τεχνικές, αισθητική. Μέ ένα εξειδικευμένο εύρος γνώσεων, ο κος Ταρκάσης, προσεγγίζει πολύπλευρα την τέχνη της κεραμικής με διαδραστικό τρόπο, δίνοντας ερεθίσματα για αναζήτηση σε παλιούς και νέους κεραμίστες.Πρόκειται για μία ζωντανή δραστηριότητα που προάγει και εξελίσσει την ελληνική κεραμική τέχνη αλλά και καλλιεργεί την ιδέα για μία κοινωνία κεραμιστών στην Ελλάδα. Χάρης Πανουσόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην Θεσσαλονίκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή