Λ.Κηφισίας 207, Μαρούσι τηλ. 2106144430 email unioncer@gmail.com

Translate

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

«Ο Έλληνας Richard – Bill – Smith».

7ο Forum ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΕΡΑΜΕΙΚΗΣ

Σάββατο  15 Δεκεμβρίου  ώρα 14:00΄





 ΠΑΡΟΥΣΊΑΣΗ

Ο πρωτοπόρος κεραμίστας RichardBill - Smith έχοντας πάνω από 30 χρόνια εμπειρία στην κεραμεική στην Ολλανδία, στην Ελλάδα και τα τελευταία 3 χρόνια, στην Αγγλία, θα κάνει παρουσίαση τής πορείας του στην Τέχνη μας. «Ο Έλληνας RichardBill Smith». Κεραμικά του έχουν βραβευθεί σε εθνικό και διεθνές επίπεδο και βρίσκονται σε γκαλερί και ιδιωτικές συλλογές, στην Ελλάδα,  στην Αγγλία, και σε όλον τον κόσμο. Θα ακολουθήσει συζήτηση στην Αίθουσα Τέχνης όπου λαμβάνει χώρα και το αφιέρωμα στην δουλειά του.


Προσέλευση 13:30΄




ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ RICHARD BILL W. SMITH 



 -Απο το  1975 – 1985 σπούδασα κεραμική,  στην Αγγλία και Ολλανδία ( σε σχολές κ εργαστήρια)
 - 1990 άνοιξα το πρώτο μου εργαστήριο στην Ελλάδα (Λέρο) και έγινα μέλος της Πανελλήνιας  Ένωσης  Κεραμιστών κ Αγγειοπλαστών, (Π.E.K.A.)
- Το 1995, συμμετείχα σε Έκθεση της Πανελλήνιας Ένωσης Κεραμιστων κΑγγεοπλαστών (Συνδιωργάνωση με τον Δήμο Αμαρουσίου κ του Υπουργείου Πολιτισμού), Ελλήνων κ Βρετανών Κεραμιστών. ‘CONTEMPORARY CERAMICS
 - Το 1996 μου απονεμήθηκε το Β΄ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΡΑΒΕΙΟ, ( BAWARD),  στην Πανελλήνια Έκθεση Κεραμικής, για το Έργο μου,  ‘ ΒΑΖΑ ΚΟΛΟΚΥΘΕΣ’, τεχνική terra sigillata ( Raku fire)


- Το  1999  μου απονεμήθηκε   1ος. ΕΙΔΙΚΟΣ ΕΠΑΙΝΟΣ, ( SPECIAL AWARD),  στην Παννελλήνια Έκθεση Κεραμικής, για το έργο μου  ‘ ΔΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΡΑΒΙΑ’   Τεχνική terra  sigillata ( καπνιστό) . 

 Το 2000  μου απονεμήθηκε το Α΄ΠΡΩΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ,( Α΄AWARD) στην Πανελλήνια Έκθεση Κεραμικής,  για το έργο μου, «ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ» Τεχνική terra sigillata ( καπνιστό-)


-Επίσης τον Σεπτέμβριο του 2000, πραγματοποίησα  την πρώτη ατομική μου έκθεση,’ ΤΑΞΙΔΕΥΤΕΣ’-  «VOYAGERS». Η Έκθεση πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, σε συνεργασία με την Παννελλήνια Ένωση Κεραμιστών κ Αγγειοπλαστών  (ΠΕΚΑ), Στο ‘ ΣΤΕΚΙ ΤΩΝ ΚΕΡΑΜΙΣΤΩΝ’  στον εκθεσιακό χώρο που διατηρούσαν στο Μοναστηράκι – Αθήνα.
- Έχω πάρει μέρος σε πολλές Πανελλήνιες, Δημοτικές, κ Ευρωπα’ικές Εκθέσεις, έργα μου βρήσκονται σε δημόσιες κ ιδιωτικές συλλογές.
- Απο το 2015 έχω επιστρέψει στην Αγγλία, όπου έχω  το εργαστήριό μου ( στο  West Yorkshire) .
- Eίμαι μέλος του Northern Potters Association κ του Craven Arts.


Μετά από πολλά χρόνια που δούλεψα, σχεδόν αποκλειστικά, με terra sigillata και raku
 τώρα δουλεύω την τεχνική sgraffito σε  stoneware θερμοκρασίες.

  -Έργα μου μου βρίσκονται σε πολλές γκαλερί   στην Βόρεια Αγγλία.
 Μπορείτε να βρεθείτε σε απευθείας σύνδεση ως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου